Current happenings

Lite mindre update bara. Igårkväll hade jag en myskväll med filmer som jag lånade av Dilshad. Tack gode gud för det för det fanns inget i min smak på tv. Så jag hade gott och kollade på 9 månader med Hugh Grant. Bra film. Sen hostade jag som fan och bad älsk komma med hostmedicin för jag hade för mig att de hade det hemma så han kom med det den ängeln. Han är så söt! Så jag drack det. Tog lite tid, kändes som när jag var liten och mamma sa "kom igen, ta det nu då" fast det var Dilshad som sa det istället. Smakade som ouzo så det var lugnt. Jag hatar att svälja äckliga saker. Sen stannade han hos mig och vi kollade på The terminal med Tom Hanks, som jag skrev lite om två inlägg ovan :) Riktigt bra film!

Idag var jag tvungen att gå upp "tidigt" för jag skulle tvätta. Nu är tvätten klar och hänger på tork i torkrummet och jag ska plugga nu. Förbannade tenta. Ska bli klar nu. Sen ska jag hem till familjen, tror jag ska dit idag!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0