Vallåsen

Idag var det en skön dag i backen! Man hade på sig så bra kläder att man inte frös, utan bara tyckte det var superhärligt väder. Jag kan säga såhär: jag trodde inte det skulle vara så svårt att köra skidor, men samtidigt trodde jag inte jag skulle klara det så bra som jag gjorde!! Lärde mig köra på en liten backe som knappt lutade vad man såg, men oj vad den lutade när man var nybörjare på ett par skidor. Sedan gav jag mig på en större backe, vilket jag nog inte skulle gjort, men nu i efterhand var det ändå roligt att jag vågade testa, trots att jag sedan gick ner halva backen för jag blev pissrädd och trodde jag skulle köra in i dikena och träden och folken så fort jag försökte köra. Slutade med att jag ramlade med flit av rädslan att det gick för fort. Så det var väl inte så värst kul att gå ner till fots i ett par klumpiga pjäxor, men att åka den höga liften var en upplevelse och jag är ändå stolt över mig själv att jag testade idag, som den mespropp jag är.






Jag står alltså stilla här, inte åker med stavarna så. eller ja, det gjorde jag kanske det med.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0