Shoppat på Nova

Mamma kom vid lite över tolv när jag var mitt uppe i städningen. Bjöd henne på lite lasagne från igår för hon var hungrig. Åh den lasagnen blev så god! Fast det stinker från kylen. Varför luktar kyld mat så äckligt??

På Nova köpte jag fyra tröjor faktiskt! Köpte ett linne och en kofta från h&m på mitt presentkort och sen fick jag en skjorta och en tröja från mamma från Gina. Så snäll mamma jag har. Hon hittade inga kläder men köpte fina ljushållare från indiska. Åh älskar indiska. Men har tyvärr inte råd med det.

Vilken snöstorm det är ute. Usch. Kanske inte snöar så värst mycket men blåser desto mer. Mamma körde hem vid lite över fyra igen för att hon skulle komma hem innan snön blev ännu värre. Tiden går alltid så snabbt. Måste hem snart, saknar familjen!!



En sån här kofta fast lite mörkare lila köpte jag. 199 kronor från h&m.
Som ni vet kan inte min kamera registrera färgen lila så fick ta från h&ms hemsida.


Rosa sidenlinne 50:- på rea på H&m.


Svart/vitrandig skjorta från Gina, 149:-


Trekvartsärmad tröja från Gina 149:-

Älskar mina fynd :) För det är la fynd när det kostar under 200? Jaa, det är det. :)

Ska till Malin ikväll för hon frågade om jag ville komma och se en film. Vill egentligen inte ut alls i detta vädret men det kommer vara värt det haha.



Kommentarer
Postat av: linnsan

Så fina kläder :) Själv hittade man ingen tröja:( Hittade dock en kjol man kan ha på jobbet, lite underkläder och lite annat smått o gott.. allt utom en tröja som jag verkligen behöver haha. Typiskt.. ;)

2010-02-02 @ 21:17:31
URL: http://linnsi.webblogg.se/
Postat av: Sanja

Jag köpte me den koftan i förra veckan fast i grått =) den är verkligen jätte skön

2010-02-03 @ 14:23:33
URL: http://walkinthepark.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0