Satt igång med plugget

Idag har jag kollat upp alla uppgifter jag ska göra.. Tre stycken att göra inom en månad, det är mycket för mig! hihi. Men de verkade inte vara så farliga. Har även besvarat brev från min lilla kusin, som egentligen inte är så liten men jag ser henne som liten för alla andra är större hehe.

Så nu har jag en uppgift att skriva ett faktablad om ett land (känns högstadie?), en stor uppgift där man ska leta upp olika termer i en bok, alltså ta ett citat som man kan binda ihop med en viss term inom kulturämnet. O sen var det någon till där vi ska läsa en bok och skriva tre sidor om hur vi kände inför den. Jag som hatar att läsa. Och nu måste jag läsa en hel bok på en månad, gosh.

Klockan är snart ett, ska iväg om två timmar. Får väl laga lite mat nu, den maten som jag vill laga tar nämligen en timme så lika bra att börja medan man inte hunnit bli alltför hungrig!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0