Pengarnas dag

Halleluja halleluja... Hör lite halleluja-sånger i hjärnan här... Money money money!

Igår kom familjen.. Som vanligt kom mamma och brorsan tidig, mamma gör ju alltid det. Fick sms klockan tre att de kom om 40 minuter (egentligen skule de komma vid fyra eller halv fem). Tjugo minuter senare kom de och plingade på min dörr. Men det gjorde ingenting! Vi snackade och umgicks, jag bjöd på fruktsallad som jag dukat fram fint till och sen en kopp kaffe efter det.. Mamma&pappa stannade och tittade på halv åtta hos mig men brorsan körde hem vid lite över sex.

Skitkul att träffa familjen, behövdes verkligen! Fick tulipaner, så fint! Hon är så snäll min mamma ♥

Idag blir en pluggeftermiddag med tjejen från klassen, förhoppningsvis blir vi klara så jag inte behöver tänka på det på min praktik nästa vecka. Sen ikväll ska jag till malin för lite skönhetsbehandling. Nån som kommer dit och presenterar produkter. Kan väl bli helt okej! Trevligt sällskap så då blir det nog roligt! Ska få träffa Malin&Maddes mammor, spännande.


Mina drickspengar sen i somras.. åh längtar till skattepengarna kommer. Hoppas jag får mycket !

Take care!

Kommentarer
Postat av: linnsi

Mys med familjen på besök ;) ska bli kul att ses imörn! :P

2010-02-25 @ 11:20:55
URL: http://linnsi.webblogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0