Mingelbingo

Det var väldigt trevligt på mingelbingot igår!! Hade lite lekar och lite diskussioner, fika och mingelbingo. En rolig mingellek. Hittade en annan vegetarian där, så jag satte mig bredvid henne på fikan för jag tänker att vegetarianer är trevligt folk höhö. Så visade det sig att hon bor i Arlöv, i huset bredvid mig. Väldigt konstigt! Så vi hade följe hem sen. Vi kan säkert se in i varandras kök på kvällen, fast vet inte riktigt i vilken lägenhet hon bor..

Idag är det dax för volntärande där med barnen, jiho. Söta barnen. Blir boxning och hopprep idag hörde jag. Nu är klockan elva och jag ska dricka kaffe och sätta igång med lite homework.

Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Linnsan

Så roligt det verkar vara där :) Bra att du trivs! Nu ska jag strax köra till mormor och morfar. Drömde i natt att vi hade filmkväll hos dig och kollade på massa skräckisar haha :P Hade varit kul med en filmkväll snart! Var skitlängesen! Puss på reee

2010-02-04 @ 11:25:17
URL: http://linnsi.webblogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0