Landat i byn

Ja, så var den första kvällen här hemma hos familjen avnjuten. Först blev det pizza från favoritpizzerian, men det smakade liksom inte gott idag. Kanske var det osten, men ingen av oss tyckte det var speciellt goda pizzor. Sen blev det deras dagliga kvällsritual - Halv åtta hos mig och vi satt och skrattade åt Helge Skogs kommentarer. Han som de var hemma hos idag, Salem Al Fakirs pappa, verkade ju vara hur jäkla skön som helst. Underbar!! Gjorde äppelpaj till dessert fast han aldrig gjort det innan och hade inget recept, men han anade bara hur man skulle göra, väldigt annorlunda! Men han lyckades!! Sen bjöd han på baklava och sa att de fick ta med sig några hem, ingen har gjort det innan i programmet. Helgó man.

Sen blev det titt på lite andra program, som Mammas lilla skönhetsdrottning och The secret millionaire. Känns underbart att vara hemma. Imorgon startas dagen med en god frukost (har nämligen varit utan ordentligt pålägg några dagar hemma nu för att jag ändå skulle hit..), Kristianstadsbladet och mammas sällskap, hon ska jobba hemma imorgon. Sen ska jag träffa Linnsi och sen min gamla barndomsbästis. Hon har chinchillor :)

Ha det underbart mina läsare :)





Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0