Kvartsfart my as.

Om ni inte redan vet det så anmälde jag mig till en distanskurs som hette Interkulturell pedagogik och skulle vara 25%, alltså inte halvtid utan kvartstid! På programmet jag går har det varit helfart och på samtalsmetodiken i höstas var det halvfart och där hade vi en uppgift varannan vecka. På denna kurs som jag nu anmälde mig till har vi en månad på oss att göra 4 uppgifter! Det blir alltså en uppgift i veckan varav den ena innebär att vi ska läsa en hel bok och sedan skriva några sidor om den, den andra uppgiften innebar att vi skulle skriva om fyra olika begrepp, 1-2 sidor om varje.

Det är ju helt absurt att det ska vara en kvartstidskurs. Eftersom jag aldrig livet kommer att göra så mycket samtidigt som jag har en annan kurs och dessutom snart ska praktisera så mailade jag nu läraren och frågar hur man gör för att avsluta kursen. Hoppa av med andra ord. Det dumma är att jag betalat in kåravgiften på 220 spänn redan och beställt alla böcker. Ska se om man kan få tillbaka kåravgiften...

Som det kan gå...

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0