Internet tillbaka!

Idag fick jag tillbaka mitt internet, fick en ny dosa så att säga. Toppen :D

Först och främst var vi ju ute i lördags, det var ingen hit alls. Får väl ta igen det snart. Igår blev Lillan lite sjuk, blev dödsorolig. Men jag fick ta till mina erfarenheter och masserade hennes lilla mage och hörde det kurra och bubbla där inne. Hon hade så ont i den och den var väldigt svullen. Men min massage hjälpte och nu är hon tillbaka till sitt hånga jag igen, precis som vi vill ha henne! Så det blev ingen skola givetvis, ville ju vara hemma och titta till henne. Dilshad kom och jag lagade god mat till oss. Min minestronesoppa som är så jävla god, köpt nybakat bröd till det och sen pannkakor (de orkade vi knappt).

Nu är klockan tolv och jag har hunnit städa lite, tvätta och hämta mitt internet såklart. Ska till Malin&Madde senare idag, har inte träffat Malin på två veckor och Madde på 6 veckor! Gosh! Ska bli så kul att se dem.

Behöver besöka stan imorgon men har absolut ingen som kan följa med, gud så tråkigt att behöva gå där själv! Buhuu. Nu ska jag äta någon kaka, är sugen på det :D


Kommentarer
Postat av: **MaduSha**

Hej. Jag hade velat följa med dig på stan:)//

2010-02-16 @ 20:20:43


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0