If I were a boy..

Idag har jag känt mig lite killig! Har målat buren, dock hände en liten incident.. Jag visste nämligen inte att man skulle blanda färgen utan målade med det tunna som är överst i burken haha. Sen när jag skulle stryka andra gången märkte jag att det var jäkligt tjockt undertill i burken så då förstod jag att jag skulle blanda :p Har även skruvat... Sen spelade jag Bomberman..


Bomberman.

Nu verkar buren se fin ut och de ska förhoppningsvis kunna flytta in idag! Tar givetvis bild!

Blir ingen spelkväll för jag har en pojkvän som inte kan bestämma sig och vädret har man ju hört ska bli kasst, den ena kör från Hörby så vi får ta det en annan kväll. Jag ska låsa mig inne här, bojkotta Dilshad och gotta mig med chokladbollarna jag gjorde igår. HA!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0