Go honey, its your B-day!

Idag fyller Dilshad 23 år!! Han sov hos mig från igår och idag bjöd jag på egengjord smörgåstårta som jag gjorde igår. Första gången jag gjorde det och den var ljuvligt god. Är sjukt sugen men han tog hem den, det var ju hans. Lika bra för magen! Inte det nyttigaste direkt, men såå gott. Så blev en riktig mysfrukost och så fick han presenter! Han fick en adidas-skolväska och en mugg med foto på hans underbara brorsdotter som är 1,5 år. Hon var hos mig igår, så sjukt gullig. Hon kallar mina marsvin för "miam" (mjau för henne). Helt fascinerad av dem och hon gillar mig med och jag älskar henne, det lilla trollet.

Efter frukost och en degstund i soffan blev det promenad, jätteskönt!











Tack för att du finns i mitt liv, älskar dig av hela mitt hjärta. Min bästa vän :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Gud vad fint gjort av dig!! Dig skulle man vilja ha som flickvän ju :D hahaha pusspuss sötnos

2010-03-01 @ 21:19:23
URL: http://lillablondy.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0