Friday idag!

Idag gick jag upp i tid! Klockan är tio och jag ska snart börja plugga..

Igår blev en konstig dag, eller rättare sagt en snabb förändrat dag! På förmiddagen hade jag bestämt mig för att inte gå till BIV på eftermiddagen för jag behövde städa och plugga... Så jag satte igång med städning, torkade golven, skrubbade toaletten... Så hade jag frågat Carro om hon trodde jag behövde säga till om jag inte ville komma på eftermiddagen varpå hon svarar "du kanske måste maila Victor". Victor är en lärare på skolan och jag blev helt förvirrad.. Tills det gick upp för mig att vi ju hade infomöte om praktiken 13.15. Klockan var nu halv ett.

Där stod jag i mjukiskläder, vått hår i en boll, osminkad, marsvinen ute i köket och buren ostädad. Snabbt som fan fick jag ordna allt och som TUR var så körde Elmi till skolan så han kom och hämtade upp mig. Undra om jag hunnit annars? Efter infomötet bestämde jag mig för att gå till BIV iaf, alltid lika kul med barnen ju! Hade två tjejer efter mig igår som ville kramas, pilla på mitt hår, sitta bredvid osv.. Och såklart min favoritkille var där också. Älskar att vara där och umgås med barnen. Och så har jag ju fått praktik där också så kommer vara där typ hela dagarna i tre månader :D Kommer lära känna barnen jättebra, så härligt.

Idag är det fredag och jag ska som sagt börja plugga snart och sen ska jag förhoppsningsvis hinna träna också!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0