Excorcisten

Jag har alltid varit skitans rädd för exorcisten-flickan. Då menar jag verkligen sjukt rädd, får hjärtklappning när jag ser henne. På sistone har hon fan lyckats dyka upp överallt känner jag. Först och främst har de börjat med reklam för filmen på Tv4film. Så nu vågar jag knappt slå över till den kanalen för vi alla vet ju hur glada de är för att visa samma film 130 gånger innan de slutar med den. Eventuellt alltså. Kanske kör de den 130 gånger till. Så när jag fick tv-tidning av Malin gick jag igenom alla dagar på tv4film för att se om hon fanns på bild, så jag kunde klippa ut henne så jag inte skulle få en hjärtattack i ett oförberett tillfälle. Fanns ingen bild. Men jag fick en kall rysning i ett oförberett tillfälle, de hade nämligen bild på henne på en annan kanals programlista.

Och så en dag såg Dilshad en parodi på filmen på tv. Filmen är ju gammal, varför förföljer den mig? Hon är den jag är mest rädd för av alla äckliga, skrämmande ting.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0