Distance


31 mil är det mellan mig och min vän. Det ligger väldigt långt upp. Jag tycker Karskrona ligger långt upp och titta avståndet.

Det är krångligt när vi inte fick en chans att säga hejdå innan hon flyttade på grund av ett bråk och sen när man ska börja på nytt och ta upp en vänskap som betydde så finns det ett sånt avstånd. Vi får nöja oss med långa mail och förhoppningsvis kan jag besöka henne senare i vår.. Kan bara hålla tummarna att hon bestämmer sig för att flytta till Malmö, men det känns så avlägset. Lägenheter är inte det lättaste att hitta.


Kommentarer
Postat av: MaduShaaaaa

Vilken fin bild gumman:) Ja.. håll tummarna att jag hittar nåt boende. jag har inte så stor lust att vara hemlös just nu hihihi

2010-02-28 @ 21:55:23
Postat av: MaduShaaaaa

Vilken fin bild gumman:) Ja.. håll tummarna att jag hittar nåt boende. jag har inte så stor lust att vara hemlös just nu hihihi

2010-02-28 @ 21:55:54


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0