Thoughts on..

yesterday... Jag började att stå i baren men kände mig osäker och vi kunde inte blanda mojitos vilket är min specialare. Många frågade efter att jag skulle blanda något gott till dem, men jag kan ju inte så många drinkar. Det är så himla individuellt vad man gillar. Kan kanske inte direkt göra en rom&cola eller en pina colada till vem som helst. Anywho, tyvärr testades inte mina skills så länge utan jag skickades ut på golvet för att plocka glas. Det kan jag i alla fall efter tre månader av glasplockande. Och hörreni, det är inte så himla lätt som det låter. Krävs lite vana för att kunna bära så många som möjligt. Måste få känna mig lite duktig ;) Men det var en helt okej kväll. Märkte av hur pass tungt och jobbigt det är, inte konstigt att jag var i så bra form i somras. Killarna var helt galna också. Inte många av kvällarna på cuba som kunde mätas med igår faktiskt. Kände mig lite som en löpande hontik.

Haha.

Julklappar.. I år räknade jag ut att jag lagt ner nio timmar att handla klappar. Och då har jag inhandlat 8 stycken. Det har tagit sån förbannad tid, för jag har inte hittat det där klockrena som jag letat efter. Är lite halvt tveksam till de flesta klappar, om personen kommer gilla det. Har ju såklart försökt köpa det som passar personen bäst men det är svårt som fasiken ibland. Den enda klapparna jag är hundratio procent säker på är brorsans samt morfar&mormors, brorsan kommer bli så glad :D Och mamma också, men hon önskade sig det så det är ju lite fusk kanske. Alltid roligare när man hittar något klockrent som personen inte önskat sig. Men man kan inte ha lika tur varje gång? När jag lagt ner nio timmar skulle jag säga att jag gjort mitt bästa.

Gossip girl.. Vilken bra säsongavslutning. Var lite orolig att man skulle bli lämnad "hanging there" med ett abrupt slut för Chuck och Blair eller något annat fasansfullt men nej, allt blev frid och fröjd. Chuck och Blair har inte fått varann, men det är ganska lugnt sålänge de båda vet att de älskar varann. Nu hoppas jag innerligt att tomten kommer med säsong 1 så jag kan frossa innan nästa säsong börjar på tv.

Internet... Mitt förbannade internet blinkar grönt hela tiden. Det har inte gått om på två veckor nu. Tror det betyder att det inte finns 3G-nät utan endast 2G, men man kommer knappt in på hemsidor. Hur kan 3G komma och gå? Antingen finns det väl i området eller inte?

Seinfeldt.. Så sjukt bra serie. Pojkvännen köpte ju alla säsonger, han har typ 20 skivor. Det är så skönt att krypa ner i sängen och kolla på Seinfeld tills man somnar. Så udda serie faktiskt. En annan bra serie är den jag aldrig minns namnet på.. Big bang theory. Den startar nu så nu ska jag dra härifrån.

Seee you!

Kommentarer
Postat av: Sanja

Håller me dig om att servitris jobbet är jobbigt som in i. Inte alls så lätt som man kan tro. Men vi har ju varit med om de värsta, allt annat är lätt :P haha



God Jul & Gott Nytt År på dig =)

(Har verkligen inte hunnit dra ner mig till Malmö men jag VIll och SKA!) kram

2010-12-20 @ 22:10:18
URL: http://walkinthepark.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0