Sista dagen hemma!

Ja, nu har jag varit hos min familj i åtta dagar. Min lyckokaka sa idag "Get out of home to restore your energies". haha. Men nej, så är det nog inte, trots att vi gjort så mycket att jag ibland varit slut på kvällarna. Nu ska jag snart sticka och handla med mamma, hjälpa henne att veckohandla, sen bär det in till stan för en fika med Sanja!

Igår var vi på Erikshjälpen i Kristianstad. Trodde inte den skulle vara så stor! Jag köpte ett par skitfräcka turkosa klackskor. Ska visa er sen. De var så Sofie att jag var tvungen. 40 spänn. Fanns jättemycket grejjer där.

ja, nu ska jag sticka härifrån. Ikväll bär det hem till min älskling. Imorgon kommer jag spendera dagen med att förbereda en festmåltid för oss två och ha lite spakur för mig själv. Nyårsafton blir ingen big deal, firas med Dilshads bästa kompis, hans bror, och hans brors vän. Spelar lite charader hoppas jag på. men innan det bär av hemåt ikväll blir det släktmiddag hos mormor.

Vi hörs nästa år, ha en fantastisk nyår och ett gott nytt år alla !

Kommentarer
Postat av: Linnsi

Gott nytt år pinglan! :D

2010-12-31 @ 13:12:23


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0