Nervis lördagkväll

Tjolahopp! Har pluggat super som vanligt den senaste månaden. Ibland blir det lite små gnabb mellan oss men vi håller ut för att skapa en jävligt bra uppsats :D Och när allt kommer till kritan så tycker vi väldigt mycket om varann haha. (tror jag, jag kan vara ganska jobbig kanske...). Nu är vi snart klara med spektaklet. Är så stolt. Men vi har två dagar till och sen blir det finslipning efter jullovet. För lov kan vi ha, jihoo för det!

Mitt internet har inte fungerat bra på hela veckan, när jag försökt. Blinkar grönt igen och är segt som satan. Ikväll ska jag jobba i baren då det är Latinnight på Restaurang F. Ska bli himla spännande, men är nervös. Har dock försökt helgardera mig genom att skriva ner flera drinkrecept på ett fuskpapper. Nu ska jag bara se till att hitta alla saker, har ju aldrig jobbat på F tidigare. Men det ska bli jätteroligt!

Grinchen på tv. Min älsklingsfilm innan. Haha jag blev kallad grinchen av brorsan. Avskydde julen innan. Men det var i tonåren när allt var svart eller vitt, då jag ännu inte insett att man kan ändra traditioner och skapa sin egen kultur kring saker och ting. Det kan handla mer om kärlek och familj om man vill och inte bara om komers, som vissa andra får det att kretsa kring. Nu älskar jag julen. Jag älskar att ge fina saker till mina nära och kära och framförallt att spela massa spel och umgås med familj och släkt. Ska bli så härligt att komma hem till de nästa vecka. Det var längesen jag var där! Ska stanna en hel vecka, sjukt underbart :)

Det är inte så värst mycket mer som har hänt. Jag har mest bara pluggat och på kvällarna tagit hand om hem och marsvin, samt pojkvän :) Är så glad över oss.. ♥

Det ska bli så skönt när julen kommer, vill slippa stressen och bara slappna av. Nu ska jag gå och locka håret litegrann och förbereda mig inför arbetspasset.

Hoppas ni alla mår bra!

Kommentarer
Postat av: Linnsan

Hoppas det gick bra igår gumman! :)

2010-12-19 @ 13:28:03


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0