Juldagen

Idag har nog varit precis som en juldag ska vara, tycker jag! Har tagit sovmorgon, en promenad i snön och tog foton. Riktigt jobbigt att gå. Och tog dessutom på mig TERMOBYXOR. Kände mig lagom töntig men här i byn gör det väl ingenting. I Arlöv däremot hade jag aldrig gjort det! Haha.Sen har jag och brorsan spelat "Band hero", alltså "guitarr hero" fast med trumset och mick också. Han spelade trummor och jag sjöng, riktigt kul hade vi. Hoppas på mer sånt imorgon. Spelade trummor jag också, skitkul! Sen har det blivit julmiddagsrester, precis som det ska vá och Yatzy-spelande för att avsluta med en bra film i soffan.

Imorgon kommer Dilshad hit för spelkväll och middag. Kommer bli riktigt mysigt. Han har köpt en present också, undrar vad det är! Riktigt nyfiken. Får väldigt sällan presenter, har fått äventyr, sötsaker och utflykter, men inte ofta materiella saker. När jag har fått det har det varit dyrt, som en guldring och guldhalsband. Men denna gången blir det något litet, så jag är grymt nyfiken! Jag köpte en skjorta från MQ till honom. Det var sjukt svårt. Ska börja i tid med hans födelsedagspresentsplanering. Han är en svår man. Tur att han har en kvinna som nästan förstår honom :)

Nu ska jag kolla lite bloggar tror jag. Nighty!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0