Jul

Det är så skönt att vara hemma hos familjen. Kan inte beskrivas. Bara få tänka på ingenting och tas om hand på alla möjliga sätt :) God mat, gott sällskap och trevlig uppmärksamhet :D Har spelat spel och skrattat. Kollat film tillsammans, ätit knäck och nötter. Kollade på Pans labyrint (vet inte varför den heter så när den egentligen heter "En fauns labyrint" på engelska och spanska). Ingen heter Pan i filmen. Förklara för mig, snälla. Såg den på spanska, den var så sjukt bra. Lite läskig dock, men jag är mesig. Spelat x-box med brorsan. När jag är här är det typ som att ta semester från allt. Saknar dock redan min andra halva. Men det brukar gå om tror jag? Jag är så himla kär, vi är verkligen bästa vänner. Han finns alltid vid min sida på alla sätt som en riktig vän ska.. Det betyder så mycket för mig att ha hittat det. Om man hittar det hos en så ska man hålla hårt i personen.

See you. God jul förstås.

En tanke.. irriterade resenärer säger om tågtrafiken "det har ALLTID snöat på vintern, de BORDE kunna hantera det här".

Jag säger "det har ALLTID blivit såhär, kanske ni BORDE veta att tågen blir inställda".

Hehe. Det är ju såklart hur kasst som helst att de inte kan hantera snö (gör mig så himla konfunderad!?) men å andra sidan skulle jag never ever ever sätta mig på ett tåg när jag vet hur otroligt dåliga de är...

Jaja, nu ska jag ha en underbar julhelg med min familj och skita i allt annat.

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja, håll hårt i honom gumman. God jul! :)

2010-12-23 @ 23:46:39
URL: http://lillablondy.blogg.se/
Postat av: Sara

haha håller med dig om tågresenärerna... hade aldrig gett mig ut med tåg dagen innan jul när det är snöstorm.. isf. får man väl vänta sig kaos och sluta klaga. Kul att du hade en mysig jul! :) God fortsättning!

2010-12-27 @ 00:40:23


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0