För lite tid

Jag är grymt kass på att blogga just nu. Är grymt kass på allt som kräver tid faktiskt. Sitter aldrig längre vid datorn på kvällarna när jag kommer hem. Har glömt betala en räkning med 15 dagar, glömde skicka in uppgifter till skatteverket med en vecka och glömde avsluta min prenumeration på Veckorevyn, så jag fick hem ett lösnummer som jag inte heller öppnade. Där i låg ett inbetalningskort för just det numret, vilket jag inte sett och fick nu betala 65:- för ett enda nummer. Gosh.

För. lite. tid. Plugget går bra, vi hade möte med vår handledare och fick många värdefulla tips. Vi håller just nu på att leta i Sverigedemokraters bloggar och analysera materialet. Igårkväll träffade jag Dilshad, första kvällen på ganska länge som vi var hela kvällen. Vi ordnade hans lägenhet, som nu är målad. Superfin! Sen gick vi ned till kvarterskrogen och åt pizza. Mysigt. Idag är det torsdag och jag ska träffa Sofia ikväll. Vi ska gå till Mosaik och äta lite tapas. Där ska vi träffa Melissa för hon jobbar idag så hon får servera oss, hihi. Sen är det helg och då hoppas jag att jag kan slappna av och komma ifatt med livet. Inte livet kanske men alla yttre omständigheter som vill komma in i mitt liv. Haha.

Vi hörs alla vänner :)

Kommentarer
Postat av: Linnsan

Känner igen mig i det du skriver, hehe :P Sista månaden hade man ingen tid över till annat kändes det som. Men när uppsatsen väl är klar och betyget satt känns det såå skönt :). kÄnns så konstigt nu när man helt plötsligt har jätte mycket fritid :D

Puss <3

2010-12-02 @ 16:28:11
Postat av: Sanja

Känner verkligen igen mig. Så har det varit för mig de senaste två månaderna minst, men nu börjar vårt i alla fall äntligen lida mot sitt slut. Skola, jobb, sova och äta var allt jag gjorde under den tiden. Ingen tid för vänner eller annan fritid!! Men vi e ju gryma som klarar det!!! =) Bra jobbat!

2010-12-02 @ 16:30:54
URL: http://walkinthepark.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0