En vecka

En vecka sedan jag skrev nu. Lite saker som hänt (förutom att jag pluggat hela dagarna).. Flyttat hem till Dilshad för tillfället, ska flytta hem igen imorgon. Träffat Linn och sett Gossip girl, varit på Oslipat med Carro. Snart är det tredje advent och då ska granen in och kläs, mys! På måndag blir det julbord med mina pluggkompisar, som paus i uppsatsskrivandet. Finns vegetariskt, tummen upp! Blev inget Mosaik med Sofia förra veckan, då det snöade. Vi hoppas att vi kan ta igen det snart.

Mitt hår har växt som sören, jag njuter i fulla drag, ska ju odla riktigt långt :D

Annars har jag som sagt bara pluggat. Känns som det är lite tid. Marsvinen får inte så mycket tid, men jag försöker att de ska gå ut och springa så mycket som möjligt varje kväll. Föräldrarna har jag inte sett på ett tag, facebook och blogg ska vi inte tala om. Går in på face kanske var fjärde dag.

Men det är bara till jul sen har jag loov. Och sen två veckor efter lovet ska uppsatsen in. Men det blir bra hörrni. Pluggar sex timmar varje dag och har inte tröttnat det minsta!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0