Soool!

Idag är fanimej sol ute och varmt också. Woow. Det känns ju bara för bra! Igår började Malmöfestivalen och roligt som det var fick både jag och Sofia börja senare, så vi gick på festivalen och åt lite godsaker innan nio, då vi började jobba. Väldigt nice att få en ledig stund på kvällen. Det var en helt okej jobbkväll, vissa delar som var väldigt trevliga..

Inte alls så mycket att göra som jag föreställt mig, men vid halv två kom där folk så in i helvete.. Dock stannade de bara till cirka halv tre. Hann bli irriterad ändå på många.. en dålig sak är att jag inte längre bara kan "suck it in". Blir sur och otrevlig när folk behandlar mig utan respekt.

Aja, skitstövlar finns det gott om. Idag ska jag vara ute innan jag börjar jobba klockan sex :D


i skrivande stund är det faktiskt molnigt istället för sol.. börjar betvivla om det verkligen är så varmt..

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0