Roliga filurer

Sen sist jag skrev har jag i stort sett endast jobbat.. Var i och för sig ledig hela dagen igår men det mest actionfyllda var en biltur till Maxi för att handla. Blev dyrt. Men behövde fylla kylen. Lärde mig ett nytt kortspel också igår, mycket regler men roligt när man väl fick kläm på det..


Känner att det är lite trist här inne om jag bara ska berätta om vad jag gjorde på jobbet hela tiden..Men jag stöter på många konstiga filurer när jag jobbar och tänkte ge er ett litet smakprov på hur en arbetskväll kan se ut..


En kille som ville att jag skulle smaka av hans drink.. Som svar när jag sa nej sa han "nej, du jobbar ju", som om jag hade velat smaka en helt okänd killes drink om jag inte jobbat... Ett gäng som hade tomma glas men som fick värsta spelen om någon av oss försökte ta deras tomma glas. Personer som blir sura när man tar glas där det finns mindre än en halv klunk kvar, kanske några droppar.. Jag tror de ser det som en maktgrej?

Det finns en kille som under kanske en månad kommit lite då och då och tjatar om mitt nummer. Jag har nästan börjat tycka han är trevlig, han är faktiskt rätt kul. Han är övertygad om att han kommer få mitt nummer någon dag.. Men det kommer han inte :)

Nästa grejj är nog mer äcklig men män som fått sig några drinkar och får för sig att krama en när man har massa glas och är oförsvarbar. Igår var det en man som kramade mig när jag tog hans beställning, så jag fick hans panna rakt på kinden - SVETT. Det är inte så lätt att försvara mig för jag hinner inte reagera och jag är inte typen som skriker eller skäller ut någon som inte gjort något annat än att krama mig... Om de blir för närgångna eller olämpliga skulle jag självklart sagt till men det har inte hänt än.

Ja, jag träffar på många trevliga typer, många otrevliga typer och många riktigt konstiga filurer :)

Kommentarer
Postat av: Sanja

Amen to that sister!! =)

2010-08-11 @ 14:47:20
URL: http://walkinthepark.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0