Onsdag

Igår åkte jag till Erikshjälpen och hittade en superfin-söt lampa :D Ska ta foto och visa er sen! Sedan bakade jag hallongrottor och gaffelkakor.. De blev dock sjukt misslyckade. Weird oven. Halva plåten blev asgoda (!!) men på halva plåten flöt kakorna ut och liknade något helt annat än de skulle. Hallongrottorna blev dock goda. Börjar ju bli bra på det här med mat och bak.

Laddade ner ett virusprogram också så kan stolt säga att jag gjorde allt det jag planerat igår. Idag har jag en plan; träna. Och det ska jag faktiskt göra nu. Lite bra när man har tidspress också på grund av p-skivan i bilen. Måste ändras innan klockan ett, vilket är om en halvtimme, så då får jag sätta fart och komma iväg.

Igår var en superbra kväll på jobbet, ganska lugnt men ändå lite att göra.. Stängde klockan ett, så det var lagom och fick även erbjudande om helgjobb i höst - håller tummarna.

Hörs sen med bilder på mitt fynd! :)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0