Onsdag med flicksen

Igår var en toppendag! Först var jag med Melissa på stan, tog en fika och snackade massa skit, sen gick vi på shoppingrunda och hon köpte en massa fint. En friterad banan med glass hann vi också med innan hon gick in till sitt jobb.

Hem och tillbringade lite tid i soffan och lagade även ordentligt middag, vilket händer sällan nu för tiden. Sen vid halv tio stack jag iväg igen för att träffa Linn som kom hem från Thassos precis. Hon åkte bara hem och lämnade väskan, sen hämtade jag upp henne :) Det blev Victors på lilla torg, där hon tog en jättegod jordgubbs daiquiri. Jag däremot ville ha en alkoholfri drink och den jävla bartendern blandade något riktigt äckligt till mig. Hon hällde typ halva glaset med lime extrakt och någon röd extrakt, sen på med massa is och sprite. Nej, men vilken smaksensation. Den var stark som sören och den kostade 45 spänn. Vad fan, det är jävligt dyrt för en alkoholfri drink, kan de åtminstone inte anstränga sig då!? Det är väl inte för mycket begärt.

Aja. Tog en kaffe sen, kunde inte dricka mer än 1/3 av drinken och kaffet var skitgott. Jag är inte den som är kräsen, finns nästan aldrig något som jag inte kan dricka eller äta upp. Skulle vilja se henne dricka den..

Blev i alla fall en riktigt trevlig pratstund där inne. Har saknat henne :)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0