News

Some news from my life..

Linn kommer hem från sin Greklandsvistelse på onsdag. Känns som hon varit iväg mycket längre än en vecka. Som tur är så är jag ledig då så jag kan träffa henne :)

Innan på dagen ska jag träffa Melissa och snacka massa skit och gud som jag ser fram emot det!

Jag har efter mer än ett halvårs väntan fått ett cykelförråd som jag ska skriva kontrakt till på torsdag.

På söndag kommer min Lilla&Fia hem igen permanent.

Har bara en vecka kvar på jobbet, sen stänger det för att bara ha öppet på helger. Jisses vad sommaren gått snabbt!

Om en vecka påbörjas den sista terminen på mitt program.. Dags för plugg och senare c-uppsats. Nu är det allvar igen!

Har fått ett skitsött bord till min hall, som mamma köpte på loppis för tio spänn. Nu ska jag köpa ett fint ljus och en matta, sen är även min hall hemtrevlig efter cirka ett år. Det tar tid att inreda när man inte har råd.

Denna vecka får jag lön efter att verkligen ha levt på minimalen och lånat och lånat av sparpengarna. Aouch.


Ja..Det var nog det för mig, nu är klockan två och det känns rimligt att somna!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0