Madu&jag :)

Idag är det måndag vilket innebär inget jobb. Madu kom till Malmö och det innebar sex timmar av att titta i affärer. Fikade i och för sig också en stund av de sex timmarna, där vi fick prata ut om allt som hänt sen sist vi sågs och vi tog även lite tid till att äta lite god mat från festivalen.

Det finns hur mycket fina kläder som helst i affärerna nu! Köpte en röd och svart-rutig skjorta och ett beige skärp. Längtar till jag ska spendera lite mer av mina drickspengar :p Det var lika kul som alltid med Madusha, massa prat och skratt, speciellt när vi gick i ösregn med ett lite för litet paraply!

Efter Malmö åkte vi till Arlöv och gick lite på Burlöv centrum innan det blev kaffe hemma hos mig och även då visade hon en sida med kläder på internet som vi fastnade på :p

Hon är fin hon, min vän :)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0