Lycklig

Jag är så lycklig.. Skulle inte vilja be om något mer i mitt liv än det jag har.. Har världens finaste familj, mormor och morfar.. Och mina vänner är verkligen världens bästa, är så glad att jag träffat alla.

Allt är så fantastiskt :) Skolan börjar snart, ska bli lite skönt att få höst faktiskt och umgås med härliga klasskamraterna. Sen kommer mina pälsbollar hem på söndag, underbart att få hem dem också.

Den finaste människan jag någonsin träffat älskar mig.. trots alla dåliga saker och komplikationer så är kärleken det viktigaste av allt.

Nu ska jag ta lite mer kaffe, en hembakt kaka och fortsätta njuta av denna dag :D



















Kommentarer
Postat av: Mia

Vad skönt att du känner så gumman!! aaaw, jag fick också vara med. Så fint! :) hihi tack. pusspuss <3

2010-08-26 @ 15:48:37
URL: http://lillablondy.blogg.se/
Postat av: Madu

Glad för din skull gumman:)du förtjänar att vara lycklig. pusss

2010-08-26 @ 19:27:42
Postat av: Linnsi

Ja, jätte skönt att du är det :D Det är det viktigaste, att vara lycklig :D!

2010-08-27 @ 11:20:13


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0