Lost in the calender

Har noll koll på dagar eller datum. Ja, till och med min almanacka visar på juli. Får ta mig i kragen och rätta till det där. Denna vecka jobbar jag tisdag-lördag. Har avklarat två dagar som varit finfina. Det är som mest fint när jag jobbar med Sofia. Då är det liksom självklart att kvällen blir bra, annars får man helt enkelt se :) Igår kom värsta skyfallet, upplevde ni det? Det var inte klokt. Det resulterade i ganska lite gäster men vi hade några stycken och de resulterade i att vi stängde en timme senare, var inte hemma förrän halv fem.

Klockan är snart halv tre på eftermiddagen (kanske behöver skriva det med tanke på min vrickade dygnsrytm?), tänkte dricka lite kaffe och sen ska jag iväg och fika med Linn innan jobbet. Imorgon börjar jag inte förrän tio på kvällen, så jag ska tvätta (tvätten bubblar över tvättkorgen) och storhandla, sköta hemmet lite. Håll tummarna för att jag lyckas och inte skenar iväg åt alla håll och kanter!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0