Karma is a bitch

Har börjat tänka på en sak på sistone... En sak jag inser mer och mer för varje dag som går.

Folk är inte så trevliga som jag tror att det är logiskt att vara.. . Folk är elaka. Det finns många, kanske mer en regel än ett undantag, som snackar skit om helt oskyldiga personer, snackar skit om människors stil, klädstil, personlighet - ja vad som helst, trots att personen aldrig varit otrevlig mot dem på något sätt. Det finns många som är otrevliga mot människor utan problem, som ser sig själv i centrum och inte ser människor runt omkring sig som människor. Folk som inte inser att våra val får konsekvenser för andra människors liv, självförtroende, lycka osv.

Vissa människor är helt enkelt inte fina personer.

Jag förstår inte hur man vill vara en sån människa. Det är så himla ruttet att jag skulle känna mig så sjukt skabbig om jag varit sån. Let´s just hope that karma is a bitch.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0