Just another rainy tuesday

Fick en anonym kommentar med frågan om man kan sälja bilar på tradera. Ja, det kan man. Tre veckor har folk på sig att bjuda och man kan självklart välja reservationspris och utropspris.

Ja, idag sov jag länge, väldigt länge. Hade satt klockan på nio i hopp om att vara duktig idag, men nee. Vad ska man göra denna ljuvliga dag? Det regnar ute.. Tänkte cyklat till Erikshjälpen.. men det blir kanske att ta bilen dit? Har lite andra grejjer att fixa... Funderar på att avfrosta frysen.. eller baka.. Måste även ladda ner ett antivirusprogram.

Har sett hemska bilder idag från en ägguppfödare. Eller hönsuppfödare. I deras ögon är det detsamma.. Hönorna är bara deras slavar.. Såklart finns det ju bra uppfödare, men som de ser ut på många jag sett så har jag en bra anledning att inte köpa ägg.

Igår fikade jag med Louise och Linn och Louises lilla sötisdotter Nadia. Mycket mysig och trevlig fika. På kvällen gjorde jag pizza och hade bjudit hem Dilshad för att få höra allt om deras helg i Paris. ♥

Ska till jobbet om 5,5 timmar so nu får jag göra något av denna dag :)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0