27 hours

Denna helg har jag jobbat 27 timmar sammanlagt. Öppning 14.30 till stängning 04.00 både fredag och lördag. Som tur var så fanns det typ inga gäster tills klockan åtta-tio på kvällen. Fredagen städade jag och var ambitiös, städade den lilla entréstugan, vilket behövdes. Lördagen var jag trött och orkade inte alls städa, skar lime och hjälpte till i baren istället :p

Hyfsat mycket folk på nätterna i alla fall. Gubbar som inte är kloka haha. Det har varit ganska händelserika nätter..

Idag, söndag, är jag ledig. Mamma, pappa och kusinbarnet har varit här och fikat. Bjöd på kaffe ur min nya pressokanna, sjukt gott. Om ni vill ha så hör av er ;)

Nu blir det en myskväll och det ska bli så sköönt med en hemmakväll!

Förresten, något förjävla äckligt hände förut. Såg en mask på väggen och sen en till.. och en på garderoben. Fick panik och ringde mamma. När jag tog de och tryckt ihjäl de i papper så kände jag mig kräkfärdig. Ush, fick panik. Men nu har jag nog listat ut att de kommer från höet vi köpte idag.. Har städat med såpa i hallen och höet står i badkaret, får väl ta itu med det nu :(

Mina bebisar är hemma, som ni kanske förstod av hö-snacket.

Kommentarer
Postat av: Sanja

hahaha stackaren, fyy va äckligt. Modigt av dig att du ändå lyckades plocka upp dem, usch jag hade inte haft mage till att göra det!! kram =)

2010-08-29 @ 21:05:01
URL: http://walkinthepark.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0