03:51 - tisdag/onsdag

Ni anar inte vad jag lyssnar på - *N´sync. Skitsvårt att hitta på spotify dock eftersom man inte vet hur fan det stavas. På spotify stavas det N sync. Min musiksmak går verkligen inte att sätta finger på. Klockan är kvart i fyra på natten till onsdag och denna kväll har varit ovanligt seg. Först var det så lite folk att vi tänkte stänga halv tolv. Sen flyttades tiden till tolv.. Det kom mer folk.. Tiden flyttades till ett, osv. Vi stängde två och då var det en jävla massa mer att städa än det var klockan halv tolv.

Jag vet inte riktigt vad det var med killarna idag men fick riktiga komplimanger. Jag var inte extraordinärt snygg eller tillfixad, snarare tvärtom. Mycket märkligt. En kille sa "you are very very beautiful".  Sen en kille som jag sett där förr kom fram till mig och sa att jag var så otroligt snygg och vacker. Att han inte kunde sätta ord på det han såg, för vacker eller snygg räckte inte. Det finns inga ord för ditt ansikte, sa han. Hans mimspel var också verkligen med inlevelse. Nej, en sån komplimang har jag inte tidigare fått från en gäst. Lite överdrivet dock skulle jag tro :p

Jag är så sjukt bortskämd med komplimanger denna sommaren, det har verkligen höjt mig till skyarna totalt. Men nu väntar en lång höst och vinter utan några raggningsrepliker alls antagligen, så jag förtjänar att fylla på mitt förråd :p

Imorgon träffa Melissa och Linnli som kommer från Grekland :D


Saknar denna värme.. Idag var det kallt som satan.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0