Pyamas

Här sitter jag i soffan med min pyamas på mig, allmänt trött i kroppen. Promenaden imorse gör sig påmind i mina vader! Det är Legally blonde på tv, filmen man har sett typ tusen gånger, men den är charmig! :)

Kladdkakan blev väldigt god och jag fick fina påskpresenter av dem. Mormor gav mig ett par supersöta strumpor och en jättefin växt till balkongen med limegrön kruka eftersom hon vet att jag har grönt där -gulligt! Av mamma och pappa fick jag en handbrandsläckare och en brandfilt - super. Nu kan jag känna mig trygg. Jag brukar inte direkt få påskpresenter men som ni hört gillar mamma att skämma bort mig sen jag flyttade! Och mormor gillar också att skämma bort sina barnbarn, så istället för påskägg för vi nu en liten påskpresent. Det var underbart att träffa dem, men jag vill bara ha mer! Vill bara planera in en massa tjejdagar med mamma och mormor, hitta på massa saker.

Nu håller datorn på att dö här så vi hörs senare!!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0