Påsk!

Glad påsk alla! Hur firar Sofie påsk? Jo hon har lite extra fina kläder på sig här hemma, har tagit in ett påskris och klätt det med lite fina påskägg och egengjorda katter (praktiken, det är där vi sysslar med sånt), skickat ut några egengjorda påskkort och pyntat med lite kycklingar som Henrik gjorde när han var en liten kid.

Påskägg? Nej, känner lite skräck inför hur mycket godis man äter på påsken, så inget påskägg för mig.
Ägg? Försöker hålla mig ifrån det också, man ska inte äta mer ägg bara för att det är påsk, tänk på hönorna.
Familjemiddag? Nej inte det heller. Mina föräldrar firar med sina vänner så det blir ostbricka och tjejsnack för min del, som jag nämnde igår. Dock inte förrän halv tio ikväll.

Min pojkvän är och handlar med sin familj och förhoppningsvis kommer han hem med baklava. Väldigt mycket socker, men vad fan!








Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0