Möte med fobin

Fick ett kort finbesök ikväll av kära Malin, som jag inte träffat sen påskafton (illa!!!). Vi hann slänga i oss té och berätta det allra ytligaste om vad som hänt i våra liv under en timme, sen skulle hon hem och fortsätta tvätta. Jag hinner ju för bövelen inte träffa dem när jag har praktik! På helgerna är det så mycket som ska avklaras för oss alla tre så det blir inte mycket tid. Madde var dock inte med ikväll.

Idag har jag gjort läskiga grejjer! Ni som känner mig vet att jag har telefonfobi. Jag tycker inte om att ringa, ryggar tillbaka vid tanken och blir lite småsvettig - MEN idag skedde det stora ting! Jag har fått i uppgift att ringa till alla volontärer som anmält sig (vilket till stor del är människor jag aldrig träffat) och informera om ett sommardagläger och ett möte om detta. Jag ringde 29 stycken, varav cirka 12 svarade. Till råga på allt så hade jag fått fel datum så jag fick ringa upp alla igen och säga att jag hade sagt fel.

Sen har vi lekt med lera och gjort roliga djur - några oigenkänneliga.

Min älskade lilla Fia fyller 2 år idag! Firade henne igår för jag var vilse på dagarna. Hon fick en ny leksak och nystädad (grundstädning) bur och dessutom lite extra leksaker på golvet och extra persilja.


Fia längst upp och Lillan längst ner :)

Kommentarer
Postat av: Mia

ooooh, vad bra gumman!!! Är jätte stolt över dig :) Riktigt duktigt gjort. Pusss <3

2010-04-23 @ 11:26:22
URL: http://lillablondy.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0