Långfredag

Ironiskt nog har denna fredag känts väldigt lång. Och än är den inte över! Jag har hunnit med städning av hemmet, diskning av berget i köket och inhandlat ostbricka till tjejtime imorgon med Malin&Madde. Sedan blev jag olidligt sugen på våfflor så jag och älskling gick fan bokstavligt i varenda affär i Arlöv för att hitta grädde. Jag ville INTE gå in till coop igen, för där var så mycket människor! Men det finns fyra butiker vid sockerbitstorget, Arlövs centrum och bara EN hade grädde. Det var sjukt gott med våfflor, jag åt tills det sprutade smet ur öronen på mig.

Eftersom solen sken kunde jag och Dilshad sitta på balkongen i värmen och spela alfapet. Spelade i nästan två timmar. Vi skulle egentligen ut idag men en av hans vänner har kommit från Schweiz denna helg och ville ut med honom och två andra vänner så det blir en filmkväll ensam här hemma med lite goda naturchips. Nu ska jag i alla fall laga vid sojaköttet för potatisgratängen är snart klar.

Vi hörs!!

Denna film blir det ikväll, verkar vara en riktig mysfilm!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0