Klipp&klistra

Igår fick jag ta mycket ansvar över syskongruppen! Det var nämligen bara jag och Clara där som ledare. Tolken har åkt på semester men barnen kunde mycket mer svenska än vad de har visat. Vi gick ut och plockade löv och blommor för att klistra på papper. Flickorna var helt busiga och sprang hit&dit. Sen satt vi och pratade medan vi klistrade och alla var tillsammans, inte som det brukar, att de som är syskon med varandra bara sitter med varandra. Så det var sjukt kul.

Idag har jag handledning, håll tummarna.. Och sen ska vi förmodligen gå till folkets park i eftermiddag. Jag fick en tandläkartid igår.. Jag hatar tandläkaren. Jag är så rädd för tandläkaren att jag kommer att betala för att åka till Kristianstad och gå hos den jag har än att riskera att få en ny som ger mig skräcken tillbaka.. Jag har nämligen gått på specialklinik för att få bort rädslan och sedan dess har jag gått hos en som heter Åsa som jag känner mig trygg hos. Vill inte för något i världen riskera att få min rädsla tillbaka, vilket jag kommer att få om jag får en tandläkare/tandhygenist som är hårdhänt, rå eller sträng.

Solen skiner, jag ska sätta på en kopp kaffe och plugga. Jag har på mig en vårig blus idag, solen till ära!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0