Kalas hos mormor

Igår var det 70-årskalas hos mormor. Jag och Dilshad körde dit tillsammans. Det var en supertrevlig kväll, kul att prata med kusinerna. Jag och Dilshad och My spelade "Galenpanna" i typ 2 timmar, blev joinade av mamma också. Det var väldigt kul! Längtar redan efter mormor&morfar och familjen!!

Jag köpte en somrig duk från Hemtex till mormor, hoppas hon gillade den. Den var väldigt blommig men som sagt, jag håller tummarna för att hon tyckte om den. Vi har egentligen gett henne presentkort på teater och en heldag med barn&barnbarn men jag ville inte komma tomhänt, så var presenten från Dilshad också.

Min outfit för kvällen. Halvgenomskinliga strumpbyxor, lång tunika och färgglad scarves, håret i hästsvans.

 


 

Kände verkligen av när jag kom hem att jag ätit mjölk, både i potatissalladen och tårtan. Jag tror nämligen jag är laktosintolerant. Jag lyxade till det riktigt till frukost - smothie gjord på jordgubbssoyghurt, hallon och en banan - underbart gott och lyxigt med smothie!!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0