Fint besök i helgen

Här har det varit dött, får damma av lite här när jag skriver. Madu kom till mig från Oskarshamn i lördagsförmiddag. Efter mycket om och men fick vi hennes väska inlåst och kunde bege oss mot stan och ta en långfika och prata! Hon testade Chai latte på min önskan och hon tyckte det var jättegott, kunde ana det :) Sen blev det shopping shopping shopping.. Halv fem var vi trötta i benen och hungriga så då gick vi till Vegegården, ville ju tvunget visa min favoritrestaurang!

När vi kom in var där praktiskt taget fullt, vilket gjorde mig en aning förvånad eftersom där typ aldrig brukar vara mycket folk. Som TUR var fick vi ett bord och kunde äta deras goda buffé av biffgryta, kycklinggrytor, krabba, anka, friterade räkor - allt vegetariskt. Dock gillar jag inte att äta anka, känns konstigt! Hon gillade maten supermycket och vi satt och pratade ända till klockan sju. Hon skrämde livet av mig när hon berättade om att man ska ta cellprovstagning när man fyller 23. En av mina värsta tankar är att gå till gynekologen så bara tanken ger mig typ panik. Men det måste ju göras för sitt eget bästa... Hehe aja nog om sådanadär saker!

På kvällen var vi väldigt trötta och gosade upp oss i soffan med varsitt täcke för att titta på tv. Vi somnade tidigt!! Igår då gick vi till Burlöv centrum en runda i det fina vårvädret. Dilshad och Pish var där så vi råkade stöta på dem när vi skulle fika på espresso house. De gjorde oss sällskap och vi hade en trevlig fika :)

Det var underbara dagar och hon var alltför generös! Köpte en superfin orkidé till mig, alldeles för mycket gumman!

Taack!!








Kommentarer
Postat av: Madusha

super kul helg gumman:) KRAM

2010-04-12 @ 12:28:01
Postat av: Linnsi

Superfina bilder =) Saknar dig, hoppas vi kan ses snart ;)

2010-04-12 @ 19:14:30


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0