Fil med jordgubbar

Fil med jordgubbar är det jag åt till frukost.. Hur gott?

Igår i skolan blev det lite strul. Jag och Susanne hade läst olika kapitel. Det stod att vi skulle redovisa det på måndag och hon hade läst fel. Oj oj vi blev lite stressade där, jag har ju inte all tid i världen direkt när jag praktiserar. Men som tur är har vi en vimsig lärare så vi ska inte redovisa förrän om två veckor. Jag och Susanne arbetar verkligen bra ihop och redovisar bra, så det känns great. För att ni inte ska få fel bild nu så är Susanne 19 år. Man kanske borde poängtera det med vissa namn.

När jag kom hem från skolan blev det indisk överbliven mat, mys i soffan med honey och skratt åt Hollywoodfruarna.

Nu är jag redo för en ny dag!


Längtar efter jordgubbssäsongen!

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag och Fia åt jordgubbar med glass igår :D Älskar jordgubbar :)

2010-04-27 @ 18:55:06


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0