Family

Idag ska jag hem till familjen, vara där hela helgen. Mamma fyller år, ska träffa några vänner hoppas jag, spela spel med familjen, träffa släkten och mysa och ha det bra. Jag älskar min familj över allt annat.. Vi är fyra personer som är helt olika verkligen. Ändå funkar vi så bra. Jag och min bror är som eld och vatten, min bror och pappa är som eld och vatten, mamma och pappa är också så grymt olika. Men vi hittar ändå oss själva i varandra ♥ Jag kunde inte önskat om en annan familj, bara längtar att komma hem och spela massa spel, äta godis framför tv:n och jag längtar efter att bli omhändertagen av mamma.. Hon anstränger sig så hårt att hitta vegetariska grejjer till mig. Hon hade involverat hela personalen vid ostdisken efter en löpefri ost och de hade ringt till säljarna och allt.

De är så underbara, alla på sitt vis :) Det är kanske det som gör oss så bra, att vi är lite knasiga och unika allihop :p

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0