Cejna pirozi bet

Igårkväll tog jag en promenad och en lång pratstund med Mia. Hon smsade och sa att hon är hon sin pojkvän som bor ett stenkast ifrån mig (bokstavligen om man kastar långt) och sa att vi kan ses om jag vill snacka. Det var riktigt skönt, tack Mia :)

Vi får hålla tummarna att det blir bättre helt enkelt. Igår på praktiken var det också skitkul. Barnen har verkligen fått bättre kontakt med mig och Clara, eftersom vi var själva förra gången. Det var bara hon och jag och en annan igår också. Känns som att det inte kommer bli så kul när de andra två kommer tillbaka, blir för mycket att vara fem vuxna, barnen tyr sig inte så mycket till oss då känner jag. Men vi får väl se.

Idag fyller min pappa år och jag kan inte träffa honom, känns tråkigt för jag har alltid firat hans födelsedag. Idag är det också det yezidiska nyåret så Cejna pirozi bet! (gott nytt år)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0