Back

Jag har nu insett, efter att ha öppnat mina gröna små ögon, att jag har tonvis med läxor att plugga på!

Det är kursen som jag går nu som jag ska ha tenta på om en månad. Vi har haft en enda läxa och jag har inte läst mycket alls, bara en rolig bok (bara för att den faktiskt var kul). Har nu cirka fem böcker och 7 artiklar att läsa.

.... och jag ska läsa ett häfte om arbetsgrejjer och skriva en rapport om min praktik tills slutet av maj...

... och jag ska ta hand om syskongrupperna, planera aktiviteter och skriva rapport om hur det har gått varje tisdag-onsdag.

... och det verkar som att jag förväntas arbeta också...

Shit pommes frites säger jag bara. Hur ska jag hinna? På fredag är det plugg hela dagen, det är en sak som är säker.


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0