Tramsig


Goodmorning cuties!!

Detta är min managrynsgröt med hallonsylt ♥ Gott.

Mitt internet är väl också weird, nu har den bra teckningen kommit tillbaka så nu har jag fullt till och med i köket, men under typ 2 veckor var det skitkasst överallt och jag har aldrig haft någon bra teckning i köket. Finns det ingen tekniker eller telefon-vetare som kan svara på varför jag har bra teckning ibland och dålig ibland på samma plats? jag menar telefonlinan/mobilmasten flyttar ju inte på sig?

Igår var en jätterolig söndag faktiskt. Kusinen Charlotte, som är lika gammal som mig och mormor&morfar kom hit och vi åt paj. Första gången jag gjorde paj, den blev ganska god men en aning för söt tyckte jag! Det var trevligt att träffa dem! När de gick så kom huney och vi cyklade in till Malmö, till Värnhem ungefär, där vi åt pizza. Det tog 25 minuter att cykla härifrån och till Värnhem. Det är lite kul att man kan cykla om man vill, visst?

Pizzan var god och det var ju överhärligt väder så vi satt ute och åt. När vi cyklade hem så sa jag att vi måste titta på Alice i underlandet tillsammans någon gång, så sa han "Ja, men ikväll?". Hehe så impulsiv. Så vi stannade till vid videobutiken och hyrde den, sen hade vi myskväll!! Han tyckte det var värsta pundarfilmen HAHAHA. Flummig. Det var typ min favoritfilm när jag var liten. De håller ju på att spela in den som film nu, alltså "verklig" film. Måste se!!

Jaa, idag ska jag plugga och ikväll har jag kvällskurs. Det är det som händer för mig idag.

Höörs!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0