The hills

Jag blev ovän med pojkvännen i eftermiddags... tog en promenad här i området och satt och solade lite på en bänk... Sen gick jag hem och lagade mat.. Men kände inte för att äta den sen.. Så satte in den i kylen och började titta på The hills, då blev jag genast på bättre humör och tog fram maten igen hehe. Så min kväll har spenderats by myself, men whatever.. Det är så mitt liv ser ut. The Hills är ju grymt bra.. Lauren är en förebild för mig måste jag säga.. Hon är så bra vän och omtyckt, men ändå säger hon för det mesta vad hon tycker till hennes vänner. Och hon är liksom rättvis och klok. Jag diggar henne. Skulle vara så kul att vara vän med de tjejerna... drömmer mig bort.

Aja. Imorgon kommer min kusin och mormor&morfar hit vid ett.. Innan dess ska jag hinna tvätta, torka det, baka en paj och köpa vaniljvisp. Inte vaniljsås för där är gelatin, blä. Så jag ska gå upp tidigt. Aiming at eight.

Såhär såg det ut när solen gick ner innan.



Kommentarer
Postat av: Linnsan

Älskar också the hills! Håller verkligen med dig om Lauren...

Är på jobbet nu, fick la hoppa in idag, känns lite segt!

Förlåt verkligen för att er kväll förstördes i fredags! :(

2009-09-20 @ 08:52:36


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0