suckers!

Haha jag tänker inte springa naken för Sara skrev i sin kommentar att hon inte ville att jag skulle springa naken :D Det finns alltid någon twist kära vänner. Ni är roliga. Jag kan skriva provocerande saker och radikala åsikter o aldrig få en enda kommentar, men när ni vill se mig skämma ut mig, dååå jävlar.

Klockan är två och jag vet inte vad jag ska göra!! Har tagit ut alla sopor, städat o hämtat höstjackan från källaren.. Ska nog baka!! Supergott juee! Ikväll skulle vi haft klassträff men det blev inget. Jag stör mig på oengagerade människor. Var bara 4 stycken så lönt? Men jag sa till Elmi, min klassfiende-vän hehe att vi får ta en fika med Carro någon dag i veckan. Jag går bara i skolan på tisdag, sen är jag ledig onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag.

Någon som vill underhålla mig? Säg bara till för jag är PÅ!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0