Shoes!

Jag måste köpa höststövlar snart! Och sen helst vinterstövlar också för diggar inte de jag har, de känns så klumpiga... kikar lite på skopunktens hemsida, älskar att man får så bra deal där ;) Men de har inte så jättesnygga skor faktiskt..



Snygga, men lite höga ändå för mig som inte är van vid klack!


Dessa var också snygga och lagom klack. Man ska ju trots allt gå i de fleeera månader.

På din sko finns ännu snyggare, men då har jag bara råd med ett par, vilket inte är så bra...


Skitsnygga, men inte så höga, vilket är fint på vintern... Så då behöver jag ett par till.. Hmm.

Skitsnygga.

Så - rösta!! Hjälp mig i denna skodjungel!!

Kommentarer
Postat av: Sara

2:an och 4:an röstar jag på. Båda verkar ha lagom klack för din smak :) de var också snyggast, det är ju "inne" med högt skaft nu :) Ja hör av dig när du vet att du ska ha vägarna förbi kristianstad/tollarp så ska jag hitta ett tillfälle jag kan hälsa på dig också :) Kram!

2009-09-13 @ 14:57:25
URL: http://namedsara.blogg.se/
Postat av: en riktig sko älskare ! skor skor skor...får aldrig nog!

sorry att jag sov och ej kunnat kolla innan då du bad mig =P jag måste nog rösta på ettan och tvåan ...gillade de mest, av dom du haft på din blogg men vill du ju så kan man ju gå en runda i stan någon dag ? kyss

2009-09-13 @ 16:58:48
Postat av: Linn

Nr två me like :)

2009-09-13 @ 20:15:55


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0