personalfest!

hello godingar! Nu tänkte jag berätta lite om personalfesten igår. det jag kan säga var att den blev bättre för varje timme :D När jag först kom vid 14.00 var där inte mycket folk, satt och snackade lite och började med varsin drink vid tre-tiden. En riktigt god orgasm blev det. Hemligheten är mycket kahlua tydligen! *mmm*.

Vid fyra hade det kommit lite fler så då körde vi lekar på stranden. hehe sjuka lekar. Det var kul iaf och vårt lag vann näästan. Sedan badade vi i tunna, har ni gjort det? Det är riktigt riktigt skönt varmt! Sprang ut i havet och doppade oss också. Grejjen är att det blir inte kallt eftersom skinnet är så pass uppvärmt så det inte hinner bli kallt. När vi återvände från badet och hade tagit på oss och förnyat sminket eftersom det var en fjant som sprutade kallvatten på alla och håret blev blött *rraaooor*, ja, i alla fall, då hade lite fler kommit, bland annat Sanja och Irena :D Det där blev en lång mening, hoppas inte någon svenskalärare läser den :p

Middag väntade och massa prat med alla goa Bistro-folk. Glassfolket var nämligen också där. Booring. hehe, nej jag skojade men ingen pratar med varann när det gäller glass-bistro. Personalen i gatuköket pratar däremot med båda parter. Tror att det beror på att det är mest yngre tjejer som jobbar i glassen (17+) och vi från Bistro är de flesta lite äldre. Fler drinkar och dans och sen bestämde sig endast jag, Sanja och Simon för att dra vidare ut i stan. Lite tråkigt att det bara var vi, men vi hade askul :D

Vi gick till Banken och tittade på TIMBUKTU. Stod nära scenen, såg skitbra och som kul var, så kunde Simon&Sanja också låtarna så vi sjöng med och klappade och hoppade. Älskar Jason. Efter fyra låtar var det slut eftersom vi kom lite sent, så då drog vi in till själva nattklubben och dansade så vi blev helt svettiga till typ kvart i tre då min kära bror hämtade mig.

Superkul dag! Skitkul att gå ut, jag älskar att gå ut och dansa, jag måste fan börja göra det oftare, det är så sjukt roligt.

Svar till älsk:
Jag tar mina bilder i spegeln därför att det är sjukt svårt att hitta något som är lagom högt så jag kan sätta kameran på självutlösning, dessutom tar det dubbelt så lång tid. Nästa gång kan ju du ta bilderna istället och sluta klaga?


Kommentarer
Postat av: svar till lilla flickan !

hahaha ja men vafan, du kan ju alltid hitta på något gumman lilla, där finns alltid något man kan sätta upp kameran på =P ja men jag tar bilder på dig, men det blir ínte billigt ;P hehe kyss ängel...min wana be fotomodell ..hihi..kyss

2009-09-06 @ 11:05:25


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0