På schemat!

Tjohoo! Jag har verkligen inget roligt att berätta för er. Det känns inte som att jag har någoit intressant att skriva direkt, men jag kan ju ändå berätta lite vad som sker i min värld just nu?

- skola skola skola, försöker snacka o skaffa lite kontakter i klassen.
- faktiskt så ska vi ha "klass-öl" imorgonkväll!
- Jag och Marthe, som går i den nya kursen, har tänkt ordna en klassträff för vår egentliga klass nästa helg! (ni vet att vi går ju på IMER-programet med bland annat Caroline, Elmi, Ivana med flera som jag nämnt i bloggen, men just nu har vi valbara kurser hela terminen så nu går vi med andra klasskamrater)
- Jag har mailat vår studievägledare och chefen för avdelningen för integration i Malmö stad för att ordna praktikplats inför nästa termin!

- Mamma var här idag och gav mig lyxig handling med olika sorters bröd och glass. Sen lagade vi god middag med efterrätt. Mys!
- På fredag kommer mamma&pappa igen och vi ska äta pizza tillsammans
- Hade trevligt besök av älskling och hans sötasöta brorsdotter ikväll. Hon är en översöt baby.

Det är det som händer för mig. Har lite läxor att göra och en kalender att fylla, men vi går så mycket i skolan så har inte haft tid och kommer väl inte ha det heller. Jag blir stressad över att gå i skolan, är inte van vid det haha. Funderar på att skippa ölen med klassen imorgon o vara hemma o slappa, för har ju haft fullbokat och har det också fram till söndag, men samtidigt vill jag lära känna klassen. Vi får se hur jag gör!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0